Naujos „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio kampanijos reklaminiais veidais tapo „Lidl“ darbuotojai iš Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Jonavos parduotuvių. Reklamą bus galima išvysti įvairiais kanalais: socialinėje medijoje, viešajame transporte, lauko reklaminiuose stenduose ar išgirsti per radiją ir kt.
Pasak „Lidl Lietuva“ valdybos narės ir personalo vadovės Sandros Savickienės, kampanijos reklaminiame klipe atspindimi pagrindiniai darbo „Lidl“ privalumai.
„Jaučiame, kad darbuotojams yra svarbus saugumo, stabilumo jausmas. Savo komandos nariams tai užtikriname taikydami pakopinę darbo užmokesčio kėlimo sistemą, suteikdami plačias karjeros galimybes ir, žinoma, palaikydami ir motyvuodami vienas kitą, vadovaudamiesi vakarietiška darbo kultūra“, – sako personalo vadovė.
Vaizdo klipas, pristatantis naują „Lidl“ darbdavio įvaizdžio kampaniją.
Aiški atlygio augimo sistema
Pasak S. Savickienės, „Lidl Lietuva“ kampanijoje akcentuojamą aiškų atlyginimo augimą padeda užtikrinti pakopinė darbo užmokesčio kėlimo sistema. Parduotuvių ir logistikos centro darbuotojams yra numatomos keturios pakopos – atlyginimo kilimo lygiai keleriems metams į priekį.
„Pakopinė atlyginimo sistema leidžia darbuotojams jaustis saugiai ir žinoti, kaip keisis jų atlyginimas kelerius metus į priekį. Komandos nariams tai suteikia daugiau motyvacijos, skatinamas lojalumas. Be to, jau trečius metus iš eilės papildomai didiname atlyginimus parduotuvių ir logistikos centro darbuotojams. Nuo šių metų sausio 1 d. šių darbuotojų atlyginimai vidutiniškai kilo 4–9 proc. Taip pat komandos nariams siūlome ir kitas atlygio paketo stiprinimo priemones, pavyzdžiui, „Lidl“ kortelės“, – sako S. Savickienė.
Ji pažymi, kad „Lidl Lietuva“ pagal vidutinį atlyginimą rinkoje yra lyderė – pirmąjį šių metų ketvirtį „Lidl Lietuva“ dirbančių darbuotojų vidutinis užmokestis siekė 2346,46 eurus ir buvo didžiausias tarp penkių didžiųjų šalies prekybos tinklų, rodo portalo „Rekvizitai.lt“ pateikiami pilną kalendorinį mėnesį dirbusių darbuotojų duomenys.
Aiškios karjeros galimybės
„Lidl Lietuva“ taip pat išsiskiria visiems darbuotojams suteikiamomis galimybės augti, tad tai tapo dar vienu naujos kampanijos akcentu.
„Pardavėjo pozicijose pradėję dirbti mūsų komandos nariai turi galimybę kilti į vadovo pavaduotojo, o vėliau – į parduotuvės vadovo poziciją. Kandidatuoti į vadovaujančias pozicijas gali ir vadovaujančio darbo patirties neturintys žmonės. Visiems naujai prisijungusiems parduotuvių vadovaujančio personalo nariams suteikiame išsamius teorinius ir praktinius mokymus. Esamiems darbuotojams nuolat suteikiame galimybes tobulėti, skatiname asmenines iniciatyvas, kurios leidžia greičiau kilti karjeros laiptais, suteikiame įvairiausius papildomus mokymus“, – sako S. Savickienė.
Palaikanti komanda? Tai aišku!
Naujoje „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio kampanijoje išryškinamos ne tik finansinės naudos ar karjeros perspektyvos, bet ir įmonės puoselėjama vidinė kultūra, kurios itin svarbi dalis – komandiškumas.
„Palaikanti komanda darbe yra ne ką mažiau svarbus faktorius nei atlyginimas ar karjeros galimybės. Mūsų parduotuvėse visi darbuotojai dirba rotacijos principu ir moka atlikti visus reikalingus darbus salėje, tad prireikus vieni kitiems padeda, įskaitant ir parduotuvės vadovus. Vieno kito palaikymas gerina tarpusavio atmosferą, darbuotojai tampa labiau motyvuoti ir jaučia didesnį pasitenkinimą darbu“, – tvirtina S. Savickienė.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.
Komentuoti